Cât de complicat poate să fie ceva simplu?

Îmi place să bucătăresc atât timp cât povestea nu se complică. Astfel încât atunci când a apărut rețeta aceea de desert din (doar) 3 ingrediente, am fost pur și simplu cometă de entuziasm. Așa mai da. 3 ingrediente! Cât de complicat poate să fie ceva simplu?

Rețeta o găsiți aici.

Dacă am încercat-o? Da.

Unde sunt pozele? Nu știu de ce m-am pierdut pe drum. Ok, dacă stau bine și mă gândesc mirosea, de fapt, a eșec. Nu mi-a ieșit ca în ”film”, dar avea un gust ok. A fost dulce, doar că mi-a ieșit un pic…dezumflată. Imaginează-ți o prăjitură pufoasă care a ”slăbit” brusc și toate ..atârnă.

În schimb, ca toate lucrurile pe care le fac la repezeală, unele rețete (simple, insist) mi-au semi-ieșit.

  1. Roșii deshidratateIMG_5153Nu am avut răbdare și nici tifon să le dau afară la soare pentru 4 zile… Astfel, mai degrabă aș spune că am făcut roșii coapte. Pe care le-am ținut la aprox 100 grade, timp de câteva ore, stropite cu ulei de măsline, busuioc și cimbru (cimbrul e noul meu busuioc), sare și piper. Le-am îndesat în două borcane și le-am înecat efectiv în ulei. IMG_5150 IMG_5151 IMG_5152
  2. GuacamoleIMG_5145
  3. Pâine în casăIMG_5146

Hermes a preferat să se țină departe de talentele mele și a tras un pui de somn. Cu alte cuvinte, somnul rămâne cea mai simplă rețetă.

IMG_5157

 

Lasă un răspuns

