Minimalismul înaintea celor 3 ceasuri

Deci cu alte cuvinte vrei să spui că minimalismul este soluția care ne salvează de la nebunie?

În ceea ce mă privește, singura simplificare pe care o cunosc este să îmi dau seama când unii oameni sau unele lucruri reprezintă un balast pe care îl car într-o cârcă imaginară dintr-un complex de vinovăție, falsă responsabilitate sau dintr-un confort al obișnuinței. Devin violentă și-i ”arunc” (când ne așteptăm mai puțin, și ei, și eu). Deci practic funcția mea de simplificare este una balastieră.

Sună foarte urât, dar actul în sine nu proiectează valori asupra ”gunoiului”. În cazul acesta gunoiul e doar ceva fără nicio contribuție/incompatibil dezvoltării mele sau pur și simplu ființei mele. Gunoiul nu are valoare de gunoi. Iar lucrurile sau oamenii respectivi sunt poate ceva minunat. Dar un minunat de pus la alt suflet.

Pare că pe tastele mele în acest moment apasă un mare oportunism. Eu cred totuși în efortul unei atitudini oneste. Ce sens are să facem un ”mariaj” al iluziilor?

Cât privește modul în care scriu unii… eu îi prefer pe cei care scriu către o singură instanță: către ei, către viață, către iubire, către ură. E ceva autentic acolo.

Este marți și sunt trei ceasuri rele. Acum depinde de tine dacă acum încep sau ai scăpat. Ai în acest moment provocarea de a numi 5 cărți pe care le-ai iubit în ultima vreme și să le aloci câte un tablou. Cu alte cuvinte…Cum ar arăta cărțile într-un rezumat pictat.

Aștept cu sprâncene unghiulare răspunsul tău.

The Scream by Edvard Munch, 1893

Un gând despre “Minimalismul înaintea celor 3 ceasuri

Lasă un răspuns

