Cum să slăbești zâmbind

Acest articol este scris de mână (și transcris până la un anumit cuvânt). Acum (ce repede expiră acest cuvânt!) în timp ce scriu nu sunt hotărâtă despre ce vreau să scriu.

Planul era ca săptămâna aceasta să fiu replică dintr-un ”dialog intuitiv-spontan între articole”. Partenera mea de ”scenariu”: Anda.

Acum mă întreb, dacă nu cumva Universul (cineva m-a deposedat fără să vrea de cablul de alimentare al laptopului pentru o perioadă) îmi sugerează să experiementez un subiect despre…scrisul de mână. În final, m-am decis să răspund Universului ȘI! să mă țin de plan.

Mă întreb cine mai scrie de mână acum că scrisul se face din buric. Din buricele degetelor. Ultima dată când am scris de mână a fost  acum în caz de forță majoră. Înainte de ultima dată a fost o listă de cumpărături și un to do list pe care nu l-am respectat complet.

Scrisul de mână pare să aibă ceva religios. Toată lumea știe, puțini participă efectiv. Cei mai mulți o fac doar la nevoie. Scrisul de mână a devenit ceva extravagant. Puțini dintre noi știu că scrisul de mână activează zone mari ale creierului implicate în gândire, memorie și limbaj. Ca și cititul pe hârtie, scrisul ne ajută să ne concentrăm pe termen lung.

Eu sunt o fire conservatoare, cu toate astea nu intenționez să scriu mai mult de mână. În schimb cred în efectul post it-urilor. Aici scrisul de mână poate face minuni și chiar te poate slăbi! Iată cum: iei un pix, iei un post it și scrii ceva amuzant pentru cineva drag. Dacă omul va râde 10 min, va arde 50 de calorii. Pentru 10 minute, mă gândesc că 5 post-uri haioase/1 minut X 10 = 50 de calorii.

Deci da! Scrisul de mână îl poate slăbi pe prietenul tău/colegul tău de muncă!

Comentarii, Anda?

dscb

Un gând despre “Cum să slăbești zâmbind

  1. Pingback: COCHILIA

Lasă un răspuns

